Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2017 11:32 - И отново, за желанието на некои да събарят, или по-точно, некой друг да събори вместо тех, ама те да се го казали
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 591 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.07.2017 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Току - що излизам, дори още не съм излязла от фейсбук, където се натресох челно, колеги, в една знаменателна статия - "Трябва да закрием професията ром. Вашият коментар - съгласни ли сте с Ангел Джамбазки?". От пет минути, колеги, му зяпам снимчицата на г-н Джамбазки, признавам си, погледът ми само мина през "анотацията" над нея, тц, нищо ново, като за фейсбук, зяпам му снимчицата, и си мисля, кой е тоя Ангел Джамбазки и какво работи. Като му гледам качеството на политическите текстове, не го бива за работата, за която стайлингът на костюмчЕто подсказват, а па и не е от тия, дето ще тръгнат да къпят до детските градини ромчетата, учейки ги кое е баня, както навремето правеше майка ми и редица други неизвестни жени, тц, костюмите на майка ми никога не са стрували, между другото, колкото струва неговият, но пък тя цял живот се бореше, с навиците на циганите, с които работеше, и с това да ги направи добри хора. Защото съм сигурна, че г-н Джамбазки, който се интересува основно и най-вече от стайлинга си, и в преносен, и в буквален смисъл, то се вижда от снимката де, и от текста към нея също, не е работил с 11 годишни деца, с каквито съм работила, да речем аз, и хиляди като мен по селата и градовете)). От две години, колеги, говоря тука, публично, за циганите, и други говорят, ако г-н Джамбазки беше цъкнал копчето на Гугъла, щеше да види, да се поучи. Тц, тц, но той,  даже нема да бъде и от тези, които ще  мият малките деца-ромчета в детските градини  с маркуч, както са ги миели, преди майка ми да отиде там и да им забрани.
Той, Ангел Джамбазки, иска да събаря, даже не цигански къщи, ами цигански гета, брей. Па иди, събори ги, момче, те и без това са само за събаряне - тия в Кърнаре, например, дори от влака се вижда,  имат сламени покриви, само да се напънеш, даже ризата няма да си оцапаш, ще паднат. Нищо нема да стане после, гарантирам  - че умре некое бебе от жега на слънце само, през зимата в Кърнаре едно умря пред очите ми, почти, от студ,а може и от глад да е мило, не помня,  и дори нема да се чуе за него, сега вече и медицинска помощ няма, ни за българи, ни за цигани, ни за никого, не зная как ще му оформят акта.
Дам, всеки може да събаря (тц, всеки ли; колеги, това потвърждава и моята крайна позиция, за същността на събарятелната политика))), но малцина могат да ловят престъпници, да съдят справедливо и според законите, да къпят лошо миришещи деца, да ги лекуват, да ги научат за една година на азбуката и да четат, да ги направят хора, както правят хора всички други като тях в държавата. Наистина са малцина, ама на мен ми се иска, най-сетне, г-н Джамбазки да почне да работи, така, както аз си скъсвам задника от работа!
Поздрав няма да има, ще има, когато се свърши някаква работа.




Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651468
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031