Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2008 01:45 - Като съм тръгнала на поезия
Автор: venercheto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13237 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 11.11.2008 15:01


, което никога преди не ми се е случвало, освен като толкова малка, че не си спомням вече :),  да се пробвам и на хайку.
Япония не ми е никак мания, но усещам красотата и съзерцателността на хайкуто със сърцето си.  Поводът да го напиша е достатъчно съзерцателен сам по себе си..

Като си бях в България наскоро и си седях сама една вечер в Благоевград, с пуснат телевизор и химикал в ръка ( може би пишех  "Разни хора", не помня ), и пиех биричка,  усетих че казвам нещо на глас. И то беше: "Добре, е сега."

Трябва да спомена, че в хола ни има огромен, разкошен фикус- дърво цяло. Не знам дали точно ми  каза и как, седях доста близо до него. Никога преди това не си бяхме говорили, нито му бях обръщала особено внимание, в интерес на истината- има кой да го oбгрижвa.
 Дали алкохола ме беше отпуснал и направил (още) по-възприемчива...но станах, взех нова бърсалка, намокрих я... и започнах да бърша листата му.

Бяха потъънали в прах- и бяха много, ужасно много. Търпеливо ги бършех, едно по едно. Cъседите отдавна си бяха легнали, приглушения звук от моя телевизор и далечния лай на кучетата бяха единствените звуци, смущаващи тишината.
Чувствах се прекрасно.

Eто го и първото ми хайку.


Фикусът плъзва листа

в косата ми.

Бърша праха им,

а той ме милва.

Обгръща ме с клони.

Нощ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. forevercarrieon - яяя-я-я,
12.11.2008 20:11
не си била изчезнала!:)
цитирай
2. анонимен - ехаа
12.11.2008 22:04
Прекрасни неща все чета...благодаря, за което.
А може ли да дам моя версия на хайкуто? Надявам се да не те засегна ....хмм...просто така ми прозвуча в ушите...:))) смисъл ....моето усещане, като го прочетох е такова:

фикусът плъзва листа
в косите ми
бърше праха им,
а аз го милвам
обръщам се с клони
нощ

Хмм как си мечтая за зимна сбирка с винце и поезия с женички....е хайде и младежи може ....

рара те целува
цитирай
3. venercheto - ааааааааа
13.11.2008 00:28
ахахаха, защо да се засягам- яко! :))))))

КоситЕ МИ и бърше праха ИМ е определено мноооого по-добро!
Пък аз не съм човек на поезията, както виждаш...затова само мога да се уча от женички като тебе :))))))))
апропо, женички, зима и поезия... казвам ви за енти път: елате в Алпите.
.....ЦЕЛУВКИИИ
цитирай
4. анонимен - kvskTSwCLPDoqD
28.05.2011 13:42
og9nSA <a href="http://ciwypzdqfrdg.com/">ciwypzdqfrdg</a>
цитирай
5. анонимен - KrEbpBhgkIdmFBWka
28.05.2011 13:47
kI2u1T <a href="http://gfurgbsrmwnp.com/">gfurgbsrmwnp</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: venercheto
Категория: Изкуство
Прочетен: 539935
Постинги: 89
Коментари: 779
Гласове: 4315
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930