Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2018 12:29 - Как да си отгледаме тумбак в пет лесни стъпки
Автор: venercheto Категория: Забавление   
Прочетен: 2136 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 25.11.2018 05:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ако сте от силно индивидуалните хора, които презират всеки мейнстрийм, тази статия е за вас. Или пък ви е омръзнало да сте празноглаво-суетни и сляпо да следвате модните тенденции? Ако сте от хората, които се чувстват “без тежест“ в обществото, статията е за вас. Ако винаги сте искали да играете оригинален кючек, тази статия е за вас. Или ако мечтаете да се сдобиете с богата партия за брак в Египет, Африка или Индия, прочетете тази статия!

Наша кореспондентка отговаряше на поне едно от горните условия и затова я натоварихме да проведе експеримента – за един месец да си отгледа корем. И тъй като тя държи да се храни здравословно, идва и най-големият бонус: ще ви предоставим програма за сдобиване с тумбак чрез здравословни храни и напитки!

След изключително успешното завършване на експеримента, при чиято презентацията цялата редакция избухна в бурни аплодисменти, ето кои правила сподели нашата кореспондентка:

„Най-добри резултати се получават при хората след 38 годишна възраст. Разбира се, резултати се постигат и от по-младите, но е нужна упоритост. Преди 38-та година тялото се съпротивлява да следва изпитания режим и все ще намери начин да ви изхитри, ако не проявявате постоянство. Тъй че, младите не бива да се отклоняват от програмата, колкото и да им е трудно в началото! Гарантирам ви, че ако правилно изпълнявате предписанията, за броени седмици и вие ще се сдобиете с прекрасен, мек и щедър корем, който весело ще може да подмятате, докато играете кючек! Или пред който всеки арабски шейх или красива ориенталка биха се прехласнали! Или - ако останете в България - който гордо да представите на маса, пълна с анорексични слабаци, неумеещи да се наслаждават на живота. Тези, които на банкет седят на салатка и едва отпиват от чашата си бяло вино (най-много две) и които знаят с точност колко калории има в едната лъжица кафява захар за кафето им. Които седят унили и едва приказват, и уж слаби, пък допълнително се свиват в тялото си. Вие ще може да им покажете какво значи жизнерадостност, какво значи наслада от живота и добро самочувствие!“ Ето и как:

1. Превърнете вечерята в основното си хранене за деня. Дори да нямате семейство, за което само тогава да имате време, има ли по-хубаво нещо от това да се вечеря пред телевизора? Ще ви помогне да престанете да следите колко ядете и да обръщате прекалено внимание на чувството за ситост. При нашата цел то е ваш враг! Не забравяйте, че трябва да поемате поне двойни порции на едно хранене, а ако можете и повече, толкова по-добре. Особено при младите тук е нужно постоянство. Дори да ви е трудно в началото и да ви мъчи чувство за тежест в стомаха, никога не забравяйте, че апетитът идва с яденето. Само за седмица усилия ще забележите, че коремът ви се разтяга и нагажда да поеме повече храна. Човешкото тяло е чудна машина! Концентрирайте се върху телевизионните програми и отрупайте богато масата.

И тъй като искате да се сдобиете с тумбак по здравословен начин, оставете за вечерта пълнозърнестият хляб, пастата, булгурът, качамакът, картофите, киноата, оризът и всички любими въглехидрати. Освен това осигурете достатъчно животински мазнини с масло, сирене и  месо. Растителни мазнини при едно балансирано хранене също не бива да липсват, затова залейте обилно салатата си със зехтин. Намирайте му и други, креативни приложения – например удавете в него и сиренето.

Плодовете са изключително важна част от здравословното хранене, затова за нашата цел оставяме за вечерта най-сладките от тях. Половин кило смокини, половин кило пъпеши, изборът е ваш. Най-лесно е през зимата, с изобилието от сушени плодове, което се предлага. Компотите също са прекрасен вариант, защото съдържат и така ценната за нас бяла захар в количества, тъй че наблягайте и на компотите! Освен ако не пречат, разбира се, на втория по важност компонент в нашия режим, а именно:

2. Пийте много бира! Бирата е с доказани хранителни качества, незаменим източник на Б-витамини и добро настроение. А от него ще имате нужда при пренастройката. Особено важно е да я приемате по време или след обилното хранене, а не преди това. Отказвайте изкушения от приятели да я консумирате на гладно и се оправдайте с опустошителните последствия от алкохолизма. „Без ранътъ не на бирътъ“ трябва да стане ваше мото, което да следвате с постоянство. Не се притеснявайте, че ще се напиете и ще повърнете всичко изядено, и ще трябва да започвате отначало. Просто увеличете приема на храна, тя ще ви помогне да държите алкохола в шах. И не се оставяйте да ви убеждават, че уж твърдият алкохол имал повече калории. Бирата притежава чудодейни свойства за отглеждането на тумбак, особено ако се спазва първото условие! Tакива свойства се приписват и на третия компонент от нашата програма, а именно:   

3. Редовно не си доспивайте. Ако не сте от нощните птици, разнообразната и обилна вечеря ще ви помогне да го направите както и най-големият стрес не би успял. Недоспиването само за седмици ще извърши чудеса за вас и бъдещия ви тумбак! А ако усетите след време прекомерна умора, подкрепяйте се с био сладкиши и ядки между храненията. Колкото често и повече, толкова по-добре. Това ще ви предразположи от само себе си да спазите и следващото условие в програмата:

4. Сведете движението до минимум. Особено бягането, фитнеса или плуването. Също и креватната акробатика. Може да ви се стори трудно в началото и да усетите някаква отпадналост и депресия, но те бързо ще преминат с правилната психическа настройка. Мотивирайте се! Все пак, целта която сте си поставили, си струва повече от някакъв си час захлас или, недай си Боже, спортно мъчение. Ами че арабският шейх няма да се омая по някаква торба с кокали и хлътнал корем. Какъв ще е кючека, който ще му изиграете, ако нямате щедър тумбак да се гъне сластно насам и натам около вас? И коя уважаваща себе си египтянка ще се прехласне пред коремни плочки, като около нея постоянно дефилират многобройни меки, гушави и величествени тумбаци? Да не говорим какви индивидуалисти ще станете, различни от противната, анорексична тълпа.

Ако сте спазвали горните условия, след броени седмици ще установите мекотата и обема на разтегнатия ви корем. Храната ще е станала ваше основно занимание, както и пиенето на бира и гледането на телевизия. Готови сте за последното и най-важно условие от нашата програма:

5. Забравете за себе си. Важна е целта. Не обръщайте внимание на това, че мъжете са спрели да ви зяпат или жените са спрели да ви се усмихват. На дебелокожите подмятания под кръста. Ако сте спазвали всички горни условия, само за един месец ще установите впечатляващи резултати! Както нашата кореспондентка може да потвърди. Хубавата новина и тук е, че този срок важи само за новаците в отглеждането на корем. Ако вече имате опит, резултатите няма да закъснеят само за две седмици!  

В заключение ще споменем, че за да разтегнете стомаха, наистина са нужни целенасочени усилия. Поредната хубава новина е, че веднъж постигнатото после никога не си отива. Спазвайте петте лесни стъпки и ще успеете. Хранете се повече от обилно и пийте много бира. Не се движете, освен за да ошлайфате кючека. Мотивирайте се. Заминете за Индия, Египет или Обединените арабски емирства. За там замина наскоро и нашата кореспондентка. Преди това сподели, че вече не се чувствала комфортно в географските ни ширини. И нормално е, толкова труд положи колежката, а при нас не може да се оцени. Обади се един-два пъти оттогава по скайп и ни разправя интересни истории от пътуванията си. Изглежда щастлива и мъжко внимание очевидно не й липсва. Засега обаче за арабски шейх не сме чули.           

       



Гласувай:
8
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: venercheto
Категория: Изкуство
Прочетен: 382703
Постинги: 80
Коментари: 764
Гласове: 3834
Календар
«  Юли, 2020  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031